Arhiva zilnică: 16 mai 2012

27 de etaje pentru interviu (dialog cu Dumitru Crudu)

L-am cunoscut pe Dumitru în incinta Bibliotecii Municipale „B.P. Haşdeu” din capitală. În acea zi urma să particip pentru prima oară la atelierul de scriere creativă „Vlad Ioviţă” care i-a avut ca invitaţi pe scriitorii bălţeni Anatol Moraru şi Virgil Botnaru.

Nu cu mult timp înainte de întîlnirea propriu-zisă, câţiva colegi de-ai mei, citind lucrările pe care le-am postat pe blog, mi-au sugerat: „Vica, tu trebuie să mergi la întâlnirile cu Dumitru Crudu!”. Drept vorbind, la acel moment nu aveam nici cea mai mică idee despre ce fel „întâlniri” e vorba, însă curiozitatea şi setea de a cunoaşte ceva nou şi-au făcut datoria. Am apărut şi eu în atelierul de creaţie literară „Vlad Ioviţă”.

Continuă lectura

7 comentarii

Din categoria Interviu